Jump to content

Xart

Members

Xart last won the day on February 26

Xart had the most liked content!

2 Followers

About Xart

  • Rank
    i rage pretty often

Recent Profile Visitors

3716 profile views
  1. @Ferrox.nooooooooooooooooooooooooo brother
  2. ur best montage so far crazed.
  3. i want the sand and black tiger kinda looking old gang skins / vanguard skins i fucking love those!!!!!!!
  4. server can make a lot of income but there is a need of develpment and ye the membershit thingy like gta would be good as a reborn main for almost 3 years now (and ye i am unbanned from every other community) i would happly buy a reborn membership if it's worth it i guess
  5. 2700 SR SMH my head 😥rip diamond
  6. Xart

    qilins

    that is true lmao i had shit loads of qillin and everytime i slammed bw i saw each one gone by the time got 2 left now cba buying more so they will be cut yet again blackwater cut them on sight
  7. Xart

    Banjo Jo | RIP Lucie

    either if it's ur cat or just a pic from google that cat looks EXACTLY LIKE MY CAT IRL but my cat is 6 months old so basiclly tiny version of urs btw xddd
  8. noa bro tbh u are the only one in ur gang complaining like tbh just leave it even hazza don't chat i mean... it says something then u guys also say server is dead and shit like that i mean who cares
  9. @andrew.was he in assent?
  10. oh so it was a meme i get it now...

About Us

We're an ArmA Community running the ArmARPGLife Framework.
We're commited to the development of this community and release weekly updates which are steadily moving us to our own framework.
Have fun, Enjoy your stay, See you on the streets of Altis
Neo, Fuel and Genesis - RebornRP Founders
.

Copyrights

Copyright (c) 2006 - 2019 rebornroleplay.com All Rights Reserved. Armed Assault, ArmA and Arma 3 are trademarks or registered trademarks of Bohemia Interactive a.s.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use & Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.